Inloggen
Winkelmandje

Zakelijk bestellen

Bestel je op bedrijfsnaam? Geen probleem, Kantoorartikelenexpress staat voor je klaar met een team gedreven kantoorspecialisten met passie voor B2B, service en snelheid. Iedereen met een KvK-nummer die op zoek is naar gedegen advies kan op een gemakkelijke manier zijn zakelijke aankopen doen bij Kantoorartikelenexpress. 

Praktische voordelen
Kleine prijsjes voor heel veel kantoorartikelen zijn vanzelfsprekend. Gelukkig is dit pricing proces volledig geautomatiseerd. Zo houden wij tijd over om u te leren kennen.
Hieronder de 4 voordelen van Kantoorartikelenexpress op een rij.

Razendsnelle service
Lange wachttijden aan de telefoon zijn bij ons taboe. Een vervelend telefoon keuzemenu hebben wij dan ook niet.  Je bestelling heb je morgen of zelfs vandaag nog op kantoor.
Je eigen accountmanager
Klinkt heel chique maar is voornamelijk heel gemakkelijk. Je doet namelijk zaken met een bekende.
Offerte op maat
We bieden een productadvies dat aansluit op jouw bedrijf en je behoeften. En een prijs die lager wordt wanneer je meer bij ons bestelt.
Kopen op rekening
Als bedrijf betaal je niet vooraf, maar achteraf. Eigenlijk zoals je dat gewend bent bij alle vaste relaties binnen de onderneming. 

Overtuigd van de vier voordelen?
Neem contact op met Kantoorartikelenexpress voor meer informatie:

KantoorartikelenExpress
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort
The Netherlands
Tel. 033 - 460 64 00
E-mail: Klik hier




Kantoorartikelen-LogoFooter-Canon
Kantoorartikelen-LogoFooter-Dymo
Kantoorartikelen-LogoFooter-Avery
Kantoorartikelen-LogoFooter-Esselte
Kantoorartikelen-LogoFooter-Durable
Kantoorartikelen-LogoFooter-Legamaster
Kantoorartikelen-LogoFooter-Edding
Kantoorartikelen-LogoFooter-Leitz

Onze winkel

 Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 00
Stuur een e-mail 

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen