Inloggen
Winkelmandje

Ruilen & retourneren

Kantoorartikelenexpress verkoopt heel veel. Wat wij niet verkopen zijn ondeugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar redelijke verwachtingen werkt. Mocht jouw aangeschafte product echter defect raken , dan mag je op ons rekenen. Toch niet tevreden over je aankoop? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. 


14 dagen bedenk termijn voor consumenten

Het is mogelijk om jouw bestelling te retourneren. Consumenten hebben namelijk een recht van retour dat duurt tot 14 dagen na ontvangst van de goederen. Voorwaarde voor de retournering is dat de goederen in de originele, onbeschadigde verpakking zitten en nog voldoen aan de originele specificaties. Uitgezonderd van de retour regeling zijn bijvoorbeeld  CD'sen DVD’S, producten met verbroken verzegeling, reeds geregistreerde  of geïnstalleerde producten zoals bijvoorbeeld software, producten die naar specificaties van de consument zijn gefabriceerd/samengesteld en zijn geleverd of reserveonderdelen (zoals bijvoorbeeld lampen). 

De afnemer is zelf verantwoordelijk voor de retour zending. Kantoorartikelenexpress kan niet aansprakelijk gesteld worden bij beschadigingen of zoek raken van de door jouw retour gestuurde artikelen. Ons advies: Vraag altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Na ontvangst en controle van de retour gestuurde producten kan je binnen 2 weken een credit verwachten. 

Voor zakelijke klanten gelden weer hele andere retour regels. Retouren gaan dan namelijk altijd in overleg. Speciaal bestelde artikelen worden niet teruggenomen en wij behouden ons het recht toe een vergoeding van € 10,-  te berekenen per product als dekking voor de kosten van het retour nemen. 4 weken na aankoop kunnen wij de bestelde producten helaas niet meer terugsturen naar onze inkooporganisatie. 

Het retouradres voor consumenten is:

Kantoorartikelenexpress
T.a.v. Afdeling Retouren
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort
 

Een defect product

Heb je een product bij ons aangeschaft wat nu defect is? Dat vinden wij uiteraard heel vervelend en gaan dit oplossen voor je. Voor een snelle afhandeling van een garantie claim is het belangrijk dat je het defecte product aanmeld via de e-mail. Wil je zo vriendelijk zijn om ons de volgende zaken te overhandigen? Zo kunnen wij het snelst actie ondernemen.

• Aankoopfactuur in pdf formaat.
• Het artikelnummer en artikelomschrijving van het betreffende defecte artikel.
• Gedetailleerde omschrijving van de klacht of het defect.
• Vermeld of het om een garantie aanvraag gaat.

Je kan ten alle tijden op jouw persoonlijke pagina je gedane bestellingen raadplegen en hier de benodigde facturen, pakbonnen  en artikelnummers vandaan halen. Krijg je te horen van onze reparatie afdeling dat het product opgestuurd moet worden naar ons, dan mag je het betreffende product opsturen naar:

Kantoorartikelenexpress
T.a.v. Afdeling Reparatie
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

Voeg altijd de volgende documenten toe:
• Factuur van de aankoop.
• De e-mail die je hebt ontvangen van ons met daarin alle adresgegevens van jezelf, de omschrijving van de klacht en het product.
Kantoorartikelen-LogoFooter-Canon
Kantoorartikelen-LogoFooter-Dymo
Kantoorartikelen-LogoFooter-Avery
Kantoorartikelen-LogoFooter-Esselte
Kantoorartikelen-LogoFooter-Durable
Kantoorartikelen-LogoFooter-Legamaster
Kantoorartikelen-LogoFooter-Edding
Kantoorartikelen-LogoFooter-Leitz

Onze winkel

 Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 00
Stuur een e-mail 

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gesloten
Zaterdag 13,20,27 Juli:     Gesloten

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen